Ultimele luni au adus noi provocari pentru Institutiile Publice si angajatii acestora, fie ca vorbim despre contabili, manageri de resurse umane sau functionari. Au aparut proceduri, masuri si notiuni cu care, posibil, nu v-ati intersectat pana acum: telemunca, acordarea unui concediu de carantina sau gestionarea carantinei institutionalizate.
Special pentru Institutiile Publice, Rentrop&Straton va pune la dispozitie o selectie de produse care va pot usura activitatea. Alegeti sa aveti la indemana instrumente de lucru profesioniste si de incredere! Intocmiti rapid procedurile contabile si procedurile obligatorii conform Controlului Intern Managerial (va oferim modele editabile), folositi formulare HR, SSM sau GDPR actualizate la zi, faceti achizitii publice in deplina legalitate si beneficiati de consultanta specializata si acces la mii de spete din domeniu.
Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.
In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.